Ytterligare en morgon

Min första "riktiga" dag denna "påsk" i Skåne har nu börjat. Äntligen, kortare till jag ska åka hem. Jag vill verkligen inte vara här. Det är kallt i huset (som alltid), duschen är jobbig, det finns inget balsam, mitt rum har blivit ett förråd för andra saker, jag väcks alltid av min brors väckarklocka som ringer ca 25 ggr. Min lillebror ställer alltid sin klocka 2 h innan han ska gå upp eftersom han snoozar så länge. RIKTIGT jobbigt!

promenixa bildGårkvällens bästa: Jag steg in genom dörren igår kväll/natt och vem kommer inte och skrämmer mig bakifrån och sen kramar mig och lyfter mig runt hela huset. Jo min lillebror som ville säga att han älskar mig. Det kommer vara det bästa som händer denna påsk.


Bilder från min promenix kommer snart (hoppas jag)....

Upt 2007-04-05 22:52
Det blev endast EN bild från promenaden och den föreställer inte mycket men en lite inblick....



/Katarina, ska gå promenad nu

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är otroligt, syskon verkar i allmänhet börja visa känslor först när man flyttat hemifrån ;)

2007-04-05 @ 11:49:51
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Karro

Hoppas allt är bra med dig.

2007-04-05 @ 19:08:37

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0