Stolpen i mitt liv

Nu har jag precis ätit min första stora (vanlig storlek) pizza någonsin i mitt liv. Fy sjutton vad jag är mätt nu, helt sjukt! Syster åt också en hel och jag kan inte förstå hur hon orkade masa sig bort till Kaptensgården för att ta lite alkohol med sina vänner.

Det är bra när syster och jag är nere samtidigt:
1. Hon har bil, och dessutom en fin = Blir skjutsad i en väldigt fin bil överallt
2. Jag är inte ensam och ledsen
3. Är skönt att ha någon att prata skit och skratta med
4. Jag får låna saker. Snart ska jag se hennes oöppnade The holiday....
5. Jag får saker. Idag har jag fått en helt ny mascara, i Oslo fick jag en kofta, ett par skor och en Redken spray som skyddar håret mot värme



/Katarina, film nästa

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0