Starten med en deklaration

Jag mit un tyroler hatten jaSom ni kanske märkt har jag haft en liten bloggpaus. Många är orsakerna till detta men nu ska jag försöka komma igång lite. Idag har jag tvättat vilket jag ej har gjort på TVÅ VECKOR. Detta är rekord för mig (ja, Karro & Elin ni ska häpna). Sen har jag tagit tag i min deklaration. Surfade in på skatteverket och deklarerade som var hur enkelt som helst när man hade e-leg. Toppen toppen. Så nu kan man säga att detta är starten på denna veckan! Perfekt......



Ps. Karro har en grymt bra beskrivning på hur det är att komma hem till sitt gamla flickrum efter en tid som ensamboende....
Ps2. På bilden till vänster ser ni vad jag har gjort när jag inte bloggat!








/Katarina, saknar sitt Uppsala och sina älskade

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0