Små bilder & te

Jag vet inte om det bara har med min dator att göra men när jag klickar på en bild så blir bildfönstret väldigt litet och det går inte att förstora den om..... man klickar på F11 och så blir fönstret JÄTTESTORT. Om du vill förminska fönstret igen, klicka bara på F11 igen!

TESen tänkte jag tipsa om ett grymt te som jag köpte på Bönor & Blad (precis vid Stora torget) igår. Det är definitivt en av de bästa te-butiker jag någonsin varit i. Bönor & Blad finns även i Västermalmsgallerian (T-banest Fridhemsplan) och i Ringen (T-banest Skanstull). Det teet jag dricker just nu heter Kloster och biträdet rekommenderade det när jag frågade efter julteet. Med mjölk smakar teet precis som nybakade kanelbullar med mjölk. Minnena från barndomen ploppar upp i huvudet. Dessutom passade jag på att köpa 1 hg Guteblandning och 2 hg av favorit teet, Linnaeus.



/Katarina, ska nu snart sova

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0