Pengabrist med föräldrar

pengarJag gick in på min internetbank för att se om pengarna från Astra Zeneca hade kommit in. Icke sa Nicke, dock hade bijetten till Arlanda dragits (åkte för 2 veckor sedan) och därför låg saldot på -89,5 kr. Eftersom jag endast hade pengar i kontanter och inte hade tid att åka ner till banken och sätta in pengar ringde jag pappa. "Hej, kan du sätta in 100 kr på mitt konto för att det är just nu -90 kr. Tack!"

Sms senare:
"Jag har satt in 1000 kr på ditt konto som du får behålla Puss pappa"

Kan man säga mer än att mina föräldrar faktiskt alltid ställer upp oavsett om de eller jag varit förjävlig.

Jag hade klarat mig utan pengarna men klart, det underlättar väldigt mycket när det finns lite pengar på kontot. Speciellt eftersom Söt kommer hit imorgon och nu kan jag köpa extra god mat, jippi. Nu ska jag in på Tasteline och se vad jag ska äta ikväll. Tjohej!

Ps. Kameran är fortfarande i Skåne. Därför kan jag ej visa min nystädade lya.



/Katarina, är hungrig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Repris på lördagar har de haft, minns ej tid. Jag har också glömt det några söndagar och då har lördagar varit min räddare.

Playa del sol är det jag snackar om

2007-04-17 @ 18:40:56
URL: http://sandiesandra.blogspot.com
Postat av: caroline

lyxigt!

2007-04-17 @ 19:28:53
URL: http://imagine.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0