Long time, no see... & pics

Jag med tunganJag vet att jag varit dålig på att skriva. Jag har haft påsklov och har faktiskt inte haft lust att skriva och då är det bättre att låta bli så det inte bara blir en massa trams. Däremot har jag haft lust att ta bilder. Så nu ligger påskens alla bilder (nästan) på min Pixbox. Ja, nu har jag hela 756 stycken bilder upplagda. Det är bara att titta in i mitt liv....
Förra sommaren, flytten, Visby veckan, nolleveckan, Falsterbo veckan, Uppsalas alla fester och mycket mycket mer finns det att studera där.

Eftersom jag glömde min kamera i Skåne kan jag inte lägga in kläderna som ska säljas på Tradera. Dessutom har jag bestämt mig för att även sälja en svart klänning och en svart kuvertväska som jag aldrig använt. Den som väntar.......

Ps. Dessutom glädjer jag er med en underbar bild på mig utanför resturangen på min skola (BMC)


/Katarina, önskar alla en glad vår och håll utkik efter roliga saker...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha. Du verkar ha samma förkärlek som jag till att göra fula grimaser på bild :)

2007-04-16 @ 23:56:19
URL: http://shopaholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0