Livets ombytbara roller

sex and the cityJag är verkligen en växlande människa. Ibland har jag en period då jag kan vara väldigt uppåt. Det kan vara en längre tid. Månads perioder kan det vara, till och med ibland år, men sen kommer de perioder då allt går spik rakt nedåt och allt känns skit. Dock är det inte bara min psykologiska hälsa som svänger. Mat är en annan sak. Jag har haft en scoones-period, en smoothie-period, en gröt-period, en pannkaks-period och en risotto-period sedan jag flyttade till Uppsala. Tv-serier och aktiviteter är också saker som svänger (ofta med årstiden). Nu ÄLSKAR jag att gå en promenad men i vintras var det svårare. Nu har jag skippat Desperate Housewifes och börjat titta på One three hill. Ja, ni förstår nog att jag verkligen är ombytbar?!!!

Just nu är det sakerna på bilden som regerar mitt liv. Sex and the City säsongerna lånar jag av Elin, godiset inhandlas på Folkes och blommor har jag en "thing" för, JUST nu. Allt är endast just nu. För snart kommer jag tröttna på 4 singeltjejers sexliv och sura karameller.....

Vad regerar ert liv?


/Katarina, som imorgon kommer heta Greta-Angelic

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0