Kvällens höjdpunkt

Det kommer helt klart komma en hel recension från gårkvällen när jag har städat hela min lägenhet. Idag kommer ju en kille som kanske ska hyra den i andrahand i sommar.

Det jag skulle komma till var kvällens mest oväntade höjdpunkt.
Jag står ute i rökrutan och pratar med Alex och Patric så kommer en tjej och vi börjar att prata. Hon heter Elin och var där med sin pojkvän. Det sjuka är att hon kände igen mig!  Hon kände igen mig från bloggen... Jag fick hur mycket beröm som helst. Hon hade, när hon var i Thailand, letat upp Uppsala-bloggar så hon fortfarande kunde ha lite kontakt med Uppsala och då hade hon hittat min och sedan dess hade hon läst min. Hon visste var jag bodde, om morfar och ja, allt som jag skrivit om. Jag fick väldigt med cred och beröm och blev riktigt smickrad och GRYMT peppad till att skriva mer.

Den senaste tiden har jag inte orkat skriva lika mycket som jag gjorde innan. Men nu, tack vare min "fan" har jag blivit ordentligt peppad och är påväg in på spåret igen (inte tågspåret).
Tack Elin och alla andra läsare som uppskattar vad jag skriver. Säg till om ni vill ha mer eller mindre av något!

Inom en snar framtid kommer:
- Valborgs vecka i Uppsala
- Tisdagens utgång (blev bara bilder, ni får nöja er!)

- Tisdagens shopping

Nu ska jag på föreläsning, Ta för er!


/Katarina, tackar för peppet

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att bli omnämnd! Hoppas du hade en trevlig kväll.. Det hade vi! Nu laddar vi inför valborg!!

2007-04-26 @ 15:22:17

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0