Killar med passion

killarDet finns olika sorters killar. Vi har killarna som bara drar sig till äldre tjejer, killarna som drar sig till killar, killarna som drar sig till smala tjejer med mera. Sen finnas det killarna som drar sig till de yngre tjejerna. Nu menar jag inte 1, 2, 3 eller 4 år yngre tjejer utan killar som dras till tjejer som är 9, 10, 11 eller kanske 12 år yngre. Ju äldre man blir desto mer accepterat blir det men samtidigt så vad har dessa två personer egentligen gemensamt? De kan ju k nappt ha samma umgängeskrets, utbildningsgrad eller ligga på samma fas i livet. Jag tror det sista anledningen just är anledningen till varför vissa killar dras till MYCKET yngre tjejer, att de inte ligger på samma fas i livet. Jag tror att den äldre killen (runt 30) är rädd för att binda sig, gifta sig, flytta ihop, skaffa barn, köpa hus och så vidare. Då är det lättare att gänga med mycket yngre tjejer som inte alls ligger vid den fasen i livet.

Klart gäller inte detta alla killar som attraheras av yngre tjejer och det kan vara lite enkelt att säga att vissa killar BARA dras till yngre tjejer eller vissa typer men jag syftar till vissa specifika personer.


/Katarina, killar är som spindlar antingen springer de eller så står de stilla

Kommentarer
Postat av: Malla

Håller med dig angående din killanalys!
/Malla

2007-04-17 @ 19:13:58
URL: http://itmalla.blogspot.com
Postat av: en annan M

Jag tror att de killarna som bara faller för yngre tjejer inte vill ha en tjej som är överlägsen dem intelligensmässigt och karriärsmässigt. Det är många gånger svaga killar som vill ha en viss typ av tjejer och äldre tjejer är svårare att forma som man vill. Yngre ställer upp på det mesta. krasst men sant tror jag...

2007-04-21 @ 16:33:06

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0