Katarina's tankekarta

tankar liteOm ni kanske undrar hur mina tankar går kan ni se det på bilden här till vänster. Anledningen till att jag tänker så pass lite som jag gör på morfar och begravningen är att jag försöker förtränga det så mycket som möjligt. Enligt mig själv egentligen en mycket dålig idé. Det kommer bara resultera i något dåligt senare. Men jag orkar bara inte just nu. Till höger ser ni cirkeldiagrammet där mina tankar BORDE vara!






/Katarina, hur går era tankar när våren börjar titta in ordentligt

Kommentarer
Postat av: karolina

Hej.
Nej, jag har faktiskt inte flygit på länge nu.... alla säger att det ska vara ett himla meck... lika bra att typ checka in allt utom mobil, ipod och plånboken... i guess. hur är det med dig idag?kram

2007-04-03 @ 10:20:05
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag som läser psykologi vill betona vikten på att handskas med sina inre problem för att i framtiden kunna undvika mentala svackor. Kommunikation - dvs. socialt umgänge med kompisar tror jag är den bästa boten :)
Hoppas dina tankebanor strävar åt rätt håll snart!

2007-04-03 @ 22:18:03
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0