Fyndiga fynd

Igår tog jag, Anna och Anna en sväng med Annas bil in till stan. Vi började vår tur på BM (BlatteMarknaden), som är Malmös lokala marknad för stöldgods. Där kan man köpa sin favorit mascara för mindre än halva priset eller som jag gjorde, köpa de nya Venusrakbladen för en ynklig 50 lapp! Anna shoppade ett par grymt coola byxor från Roxy och Anna köpte en supersnygg keps från Volcom. Jag, höll i mina pengar eftersom mitt konto INTE innehåller mycket vettigt. Men när vi kikade in på Gina tricot och när jag hittade en likadan tröja som min röda sailor fast i svart var jag tvungen att slå till. Dock en storlek för större än den röda men ENDAST 49,50 betalade jag för den! Jag som inte gillar Gina tricot har nu handlat där hela TRE gånger. Vänder vinden?


/Katarina, ska klä på sig och bege sig bort till mormor

Kommentarer
Postat av: Karin

jaså du..
jag har haft så enormt ont i nacken sista tiden jag.. verkligen jätteont.. gått till läkare å sjukgymnast å så.. beror antagligen på knyck/överansträngning i dansträningen eller att jag helt enkelt sitter vid datorn för mycket..

svårt att säga vad smo hjälper men akupunktur är bra! jag har fått det ett par ggr hos min sjukgymnast nu som hör till landstinget! och de skulle knappast använda nåt hokuspokus där:) det är små nålar som sticker till bara lite.. du ligger å vilar med de i i ca 20 min.. känns inte när de tas ut sen.. ska gynna endorfin-flödet i kroppen, som bidrar till att smärtan minskar:)

2007-04-12 @ 16:05:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack för kommentaren, glad! :)

2007-04-12 @ 16:29:33
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Mia

Riktigt snygga tröjor :-)

2007-04-16 @ 23:10:33
URL: http://studentmamma.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0