En perfekt hemresa

mellan slottFör en gångs skull gick flygningen hur smidigt som helst. Kom dit, lång kö (ca 45 min) till incheckningen men de som skulle till Stockholm kl 17:00 fick gå före. Hittade min nya favorit parfym i taxfree shopen. Gick vidare raka vägen till gate 47 (och hittade DIREKT). Flyget startade och landade precis i tid. Sen hann jag med första direkttåget till Uppsala eftersom min väska kom som 2:a väskan på bandet. Perfekt!!!

Ikväll blir det "Pizza & The holiday" eller "Tonfisk/couscous-sallad & 6 and the city".
Vilket alternativ hade ni valt?

Ps. Tänkte låta bli att sms:a Söt och hålla honom lite, men jag kunde inte låta bli. Jag saknar hans 3 fräknar på höger hand. Jag saknar hans doft. Jag saknar hans leende. Jag saknar.... HONOM!
Ps2. Jag kan ej låta bli denna låt.
Ps3. Ska försöka lägga ut bilder från resan imorgon.




Till vänster ser ni vyn (slottet) som möter mig när jag stiger av i Uppsala
Fint att ha ett rosa slott, eller hur?





/Katarina, sitter på tåget mellan Arlanda & Uppsala 18:34

Kommentarer
Postat av: J

Jag har även en rätt trevlig utsikt över detta slott från köksfönstret samt från sovrummet.

2007-04-02 @ 19:15:20
URL: http://dontyoubelive.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0