Drömmar?

Vad drömmer ni om just nu inom den materialistiska världen?
Det var ju inte väldigt längesedan jag skrev om mina älskade Conversisar försvann. Jag hade ett par vita "låga" (kan man säga låga, nej men ni förstår) helt vanliga och de var gorgeous. Nu finns de ingenstans. Letat i Skåne, i Uppsala, på vinden, under sängen och ja i toaletten också. Så ett par Converse drömmer jag om just nu men faktiskt inte ett par låga (för jag har ju mina Esprit) utan ett par höga. Grymt coolt till mina svarta tights och en långt linne eller T-shirt (INTE oversize bara LÅNG). Antingen vill jag ha de HELvita (vänster) eller de "vanliga" (höger).

Nummer två som jag drömmer om just nu är svamp halsbandet här till höger. Väldigt söt och passar perfekt in i min outfit med långt linne, tights och ett par "höga" Converse. Jag får vänta att beställa det från Asos till min lön kommer den 15 maj. Hoppas INTE det tar slut!




/Katarina, ska nu ta ur sina linser

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbar svamphlasband :D

2007-04-26 @ 09:55:39
URL: http://puuccii.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0