Bra, men fruktansvärt bittert

Kvällen igår var HELT sjuk. Jag kan inte säga om jag hade det kul eller fruktansvärt dåligt för det var liksom lite både och. Måste dock säga att det slutade bra och att det faktiskt var värt det. Det var så sjukt, ALLT!

1. Det började med grillning i Economicum som var väldigt mysigt. Vilket topp! När det blev kallare gick vi hem till Filip och förfestade och det då framkom genom "spåning" att Niklas och Ebba skulle få ett fult dött barn.
2. Vi blir lite oense om vi ska gå till Värmlands Ög's. Väljer Ög's eftersom Karro och Elin redan hade gått dit!
3. Det finns ingen kö när vi kommer dit
4. De står ednast EN person och tittar på bandet som spelar (visar sig senare vara flickvännen till sångaren)
5. Karro och Elin säger till oss att köpa kvällens drink för att den var så god. "Ta en sexa"
6. Jag och Ada som är grymt bittra går och köper vars en sexa Cuba libre.
7. Ada får inte betala med sitt kort utan legitimation och är tvungen att hämta det från garderoben = Vi båda blir GRYMT bittra!
8.  Sen smakar vi våra drinkar och inser att de är grymt äckliga och att Karro och Elin har lurat oss. Vi blir ännu bittrare.
9. Filip bjuder på Tequila shot. Grymt äckligt men väldigt gulligt av våra alla egna FILIP!
10. Bandet var riktigt dåligt och på dansgolvet där nere är det 3 personer.
11. Adas absoluta favorit halsband går sönder. "Kan det bli värre denna kväll?"
12. Karro och Elin bjuder oss på en flaska vin som plåster på såren.
13. Jag och Elin bestämmer oss för att bege oss till Max och bitteräta hamburgare.
14. Bandet slutar spela och de satte igång, The HIVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! = NU börjar vår uppgång
15. Vi dansar och har kul men beger oss efter ett tag till Max och fyllekäkar.
16. Jag äter en Maxhamburgare, pommes frites, lökringar, dricker typ två muggar coca light och en liten hamburgare. Hur fasiken orkade jag.
17. Utanför Pressbyrån ramlar jag med min cykel när jag står stilla. Direkt kommer två väldigt hjälpsamma killar fram. Men usch vad pinsamt det var, jag stod STILL, men min klack vek sig. Killarna trodde att jag var väldigt full!

Kvällens tjejigaste: Christofer fick för sig att prova mitt läppglans. Han såg tjejig ut!
Kvällens bilder: På min Pixbox som vanligt


/Katarina, har förfest om 40 minuter och har INTE duschat än!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0