Uppsala, I love u =)

Hallo!

Har precis kommit hem från Snerikes och sitter just nu och käkar kvällsmat. Gott med Makrill i tomatsås :)

Ingen var speciellt festsugen ikväll men dock började vi på Norrland med att ta en öl. Det var Helene, Cissi, Malin, Therese, jag, Sara och Karro (tar bilden).
Norrlands

Sedan efter en öl fortsatte vi till Snerikes eftersom det tydligen var bestämt att många tvåor och nollor skulle dit. Det var faktiskt lite kö när vi kom dit. När vi kom in (innan nie = GRATIS) hade de palmer med mera på bryggan (= övertrevligt). Vi tog några öl och sedan lyxade jag till det med en P2 (my favorite). Efter typ 1,5 h träffade jag honom. Shit, jag hade tydligen saknat honom märkte jag. Ojoj, förvånad över mig själv! Hälsade och pratade bara lite kort, men vad håller jag på med!!! Jaja, alla förutom jag, Karro och Cissi drog hem. Så vi fortsatte upp på ovanvåningen för att dansa (MKT FOLK). Vi begav oss ner igen för att dansa vidare till my lover.... TIMBUKTU!!! Hur kommer det sig att Snerikes alltid spelar Timbuktu vid 22.15 =) I Love it!!!

Karro, Helene och Sara på Snerikes

Men men förövrigt en mkt lugnt kväll. Är hemma nu vid 23.15! Väldigt soft. Mkt viktiga föreläsningar imorgon tydligen.

Övrigt: DJ på bryggan spelade mkt bra musik tex.
- Mylo - In my arms
- Röyksopp - What else is there

Väldigt okej...

Sov gott mina vänner, see ya!!!




På torsdag är det Sthlms som gäller och sedan på fredag Värmlands. Lördag är det NOLLEgasque! This week just started! We just love it, Don't we?!!!

Kommentarer
Postat av: karro

hej min vän.... fan vad kul ni verkar ha det!!! =) det är ju övernajs. Var på kåren igår, shit vilket ös där vart!... min klass är sjukt skön, alla är verkligen riktigt trevliga. så det är förträfligt! vem träffade du som du saknat? ha det bra min kära! /karolina

2006-09-07 @ 14:07:58

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0