Trött lördag

Hallo

Gårdagen var minst sagt märklig och mycket blandade aktiviteter. Vaknar upp något piggare än i fredags men har ändå problem att ta mig upp ur sängen (vad har hänt med mig).  Sen slappade jag bara här hemma. Gick runt och småpualde med allt. Åkte till pappa och nya lägenheten vid 15.30. Så hade han redan målat halva lägenheten första lagret. Måste säga att det redan då var MYCKET snyggt.

Sen när allt var målat och jag ahde lagat mat och vi hade ätit upp den stack vi till Ikea. Jag fyllde upp köket så att det nästan är HELT fullutrustat. Dock har jag inga assietier och inga djupa tallrikar. Kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha. Därför jag ej köpt några.

Karro hade ringt tidigare på dagen och frågat om jag ville äta "Swedish dinner" med dem. Jag lämnade den upplevelsen till dem. Karro bjöd Birgin på sill. Såhär i efterhand kan jag säga att det gick bra men innan trodde jag att han skulle lämna henne.  =)
Karro ringde ivarjefall senare och frågade om jag avr sugen på att gå ut. Såklart var jag det. Vi skulle till Sthlms på en InternationGasque. Alltså vi två svenska/blonda tjejer mot alla Uppsalas utbytesstudenter. Riktigt trevligt till jag blev drastiskt våldgästad av en Irländare som jag verkligen inte förstod vad han sa. Jag fick be honom att prata engelska. Hes like "Im trying". Sen fick jag en ursäkt för att gå där ifrån, och så blev det. SOM TUR VA!
Smsade Fredric (bad thing). Åkte hem till Floggan med Birigin o Karro. Jag till mitt och käkade kroketter och köttbullar. De åkte hem till Karro och käkade Tobleroneglass. Väldigt lyckad kväll. Dansade mycket, sjukt kul. Träffade Mischa, Karros korridors tysk. Karro försökte få mig att tro att jag var intresserad av honom. Jag svarade bara "Han är från Tyskland". Men klart han är väldigt rolig och har väldigt fint hår :) 
(Karro tro nu inget om mig och Mischa för att jag SKREV så!)



Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Jag har redan skakat mina mattor och sen ska jag dammsuga. Känner mig riktigt duktig. Ska lasta över en massa grejer till nya lägenheten idag eftersom stora rummet är färdigt. Nu är det bara hallen kvar. Där ska jag ha alla väggar vita utom en som ska vara i någon häftig tapet. Typ rosa, guld aktig med MYCKET mönster. Sitter just nu inne på Photowall och kollar tapeter. Sjukt coola grejer. Tänka att ha en hel vägg som föreställer en strand. Hade nog iofs blivit ganska trött på det efter ett tag. Men ändå häftigt!

Tjao

Kommer självfallet bilder, Karro har de på sin kamera

Kommentarer
Postat av: Anonym

OLA OLA OLA OLA OLA OLA!

ar du och Mischa ihop eller?

2006-09-24 @ 19:09:38
Postat av: Carro

Jo det är helt okej jobb faktiskt :) Fyllde 19 i April :)

2006-09-24 @ 23:54:20
URL: http://lovelyC.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0