Torsdag o Sthlms!

 Karro, Therese och jag började vid 18 tiden med att käka mammas lasange.


Förfest hemma hos mig för första gången i torsdags!
Vi var ett gäng på ungefär 10 personer. BiB effekten gällde och spriten flödade :)
Enligt egen åsikt var det ett mycket lyckat preparty. Den ända som spillde något var värdinnan själv som råkade spilla ut cider på min ena matta, bara att TVÄTTA!


Eric o Jag
Jag och favorit danspartnern Eric

På Sthlms var det lagom mycket folk. Patricia och jag dansade väldigt mycket. Mischa, Karros tyskkompis i korridoren som jag vid detta lag nu känner, jajustdet! Mischa var ganska lite mycket på mig :)
Fylleringde till Pontus när jag skulle gå hem och tjatade på honom riktigt mycket att vi skulle träffas. Usch alldeles för vild kväll. Ångest över samtalet med Pontus var gigantisk dagen efter!!!

Men vaddådå? Studentlivet är vilt, lite för vilt kanske?!! Kul hade jag ivarjefall, RIKTIGT roligt!

Do you wanna see more pics? Pixbox!

Tjao

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0