Snerkes

Idag har varit en väldigt lång dag, men jag har dock haft väldigt roligt.
Jag började 8.15 (tidigaste någonsin). Så fick jag en labbrock och ett par labbglasögon. Jag skrev Katta och mitt telefonnr på framfickorna på rocken. SÅÅÅ fin den är! Sen var det tänkt labb i 8,5 men jag och Eric var otroligt snabba. Snabbast i stan du vet?! ;) Så vi blev klara vid 15 så det blev ju iten riktigt 8,5 h. Sen stack jag enr till stan och hämtade mina skro hos skomakaren och sen fikade jag på Sveriges DYRASTE konditori med Karro och Therese. Just nu handlar typ alla skämt om Fredric. Okej, paranoid eller bara allmänt trött på människan? Satsar på det sista svaret. Never again!


Igår kväll var det tänkt att vi skulle träffas på Norrlands för att dricka ngr öl men jag, Therese och Karro som käkade hos Karro blev ganska sena så vi träffar Johanna utanför och drar direkt vidare till Snerkes (favourite beerplace no. 1). Väldigt mkt folk men det brukar de ju vara på tisdagar, itne helt oväntat. Träffar bartendern från i lördags. Han var sjukt snurig i lördags och jag var social igår och frågade om det var bättre nu. Han var fortfarande ganska snurrig (märkte man). Jag ahde väldigt trevligt men eftersom jag visste att det var tidig dag idag så blev det väldigt tidig hemgång.
KArro och Johanna
Karro och Johanna på Snerikes igår (2006-09-12)

Mamma ringde när jag var på Snerikes och berättade att Karlavagnen på P4 handlade om Studentliv. Så när jag kom hem ringde jag in och kom fram. Jag berättade om Nolleveckan, boende och mat =)


Sitter just nu och lyssnar på Panic! at the disco - It's time to dance. Den är ju fruktansvärt bra. Imorgon ska vi till Sthlms. LÄNGTAR as hell! Sjukt skönt. Snerkes igår, Sthlms torsdag (morgon) och sen Lund på lördag och sen kommer man hem på tisdagen HELT perfekt för Snerkes. See ya! Tjao

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0