Kvällens aktiviteter

Hallo
Jag har egentligen inte tid att sitta vid datorn just nu men jag gör det ändå. Åkte direkt till den nya lägenheten efter skolan. JAG vill flytta IN!!! Har träffat alla grannar förutom en. Ingen är över 25 så alla verkar vara studenter. Min närmsta granne är en kille som är runt 21 och verkar väldigt trevlig, passande!

Nu måste jag duscha. Karro kommer om 30 minuter och då ska vi förförfesta. Dricka lite vin och Njuta :) Sen ska vi vidare till Norrlands och Orvars krog för att käka middag. Vi är nog 20 pers, trevligt trevligt. Sen är det SJÄLVKLART Sthlms som gäller (det är ju torsdag!!!). Jag är SJUKT laddad inför ikväll. Nu ska jag lägga vinet på kylning och hoppa in i duchen.

Förresten igår köpte jag ett rosa duschdrapperi. Väldigt fint :)




Bilder från den kommande kvällen kommer upp imorgon några här och givetvis på Pixbox.
Tjao

Kommentarer
Postat av: KARRO

Katta är party. Stockholms är STÄLLET.
SOCKAN är HET.
KARRO SER FRAM EMOT ATT TRÄFFA AMERIKA IKVÄLL.

2006-09-21 @ 17:36:55
Postat av: k

KARRO HOPPAS ATT KATTA KLARADE SIG IKVALL,

2006-09-22 @ 01:42:29

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0