Spruta och kläder


Jag har precis varit på Akke och tagit min andra spruta vaccin mot Hepatit B. Nu är det bara blodprovet kvar i mars. Skönt att sprutorna är över.


Jag har hittat underbara kläder på Asos.com som jag verkligen funderar på att beställa. Jag kan inte bestämma mig. Har ju egentligen inte pengar!


  • Snygg klänning till leggings
  • Sjukt snygg topp att ha i skolan till jeans eller ha på festen i vinter
  • Dessutom är denna "regnkappan" jätte söt nu i höstrusket

Frågan är nu bara vilka färger ska jag köpa kläderna i och ska jag verkligen köpa dem?
Klänningen hade varit fin på julafton med ett brett rött sidenband, svarta leggings och svarta högklackade skor?!!!

Tjao


Shoeholic ® 2006


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0