Plugg och internetshopping

Idag var det dags studiebidraget att ploppa in på kontot. VÄLDIGT efterlängtat. Stövlarna från Asos som jag suktat efter kom ÄNTLIGEN in i svart igen. På pengadagen = INGEN slump, utan meningen att jag skulle köpa dem! Därför annulerade jag vissa grejer från min beställning hos Haléns. Dessutom upptäckte jag att stövlarna från Haléns inte skulle komma förrän i december. Idag har jag fått en postavi som jag ska hämta ut imorgon. Antingen är det beställningen från H&M eller så är det Nelly som ÄNTLIGEN efter mycker om och men har fått in min tröja från American Apparel och lyckats få iväg den till mig.

Beställt från Asos:

Stövlar 474 kr och Leggings 108 kr (exkl. frakt för båda)

Avbeställt från Haléns:

Stövlar, leggings och svart vid kjol

(Bilder lånade från Haléns och Asos)


Idag har det endast (förutom lite Gray´s anatomi tittande och Englabloggs läsandes) varit pluggande. Dagen började med en timmes träning kl. 08.35. Sen direkt till skolan. Kl 10.00 var jag uppe på Anders E kontor och ställde frågor (eller Karro gjorde, jag satt mest och flåsade efter träningspasset) angående tentan. Sen satte vi oss i ett grupprum i biblioteket och pluggade. Therese kom vi 13 tiden. Jag och Karro lämnade BMC vid 17.30. BARA 7,5 h timmes pluggande på skolan. Sen åka hem, laga mat och fortsätta PLUGGA! ahhhhhhhhh... Jag dör!!!
Men Karro som du skrev i ditt sms, på fredag SMÄLLER det eller hur ;)

Nu längtar jag efter min kopp te som står och drar till sig på köksbänken! Gott med lite ekologisk lättmjölk...

Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0