Lite roliga inredningsgrejer

Längtar till nästa helg igen då jag, mamma och pappa ska ha en weekend i Sthlm. Ska bli jätte mysigt.
De affärerna jag längtar mest efter är Lagerhaus och Stockhome. Ska bli mysigt att shoppa lite smått och gott till lägenheten. Så den blir lite mer personlig.

Hittat en söt matta som man kan ha i köket. Matta kommer från Ellos och är ganska liten (perfekt storlek för mitt kök) men kostar BARA 139 kr (exkl. frakt).


Denna isbits form är hur söt som helst. Isbitarna formas som legobitar. Dock inte akutellt för mig eftersom jag fick en jättefinisform från Ittala av Karro. Någon annan som kanske är intresserad? Finns att hitta på Legos hemsida. Den kostar bara 59,50 kr.


Tjao
Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0