Berlock armband

I studentpresent fick jag ett Thomas Sabo armband som skulle fyllas på med berlocker. (Fick även presentkort för att kunna göra detta). Just nu pryds mitt armband av ett K, Eiffeltornet, en FlipFlop, en kanin och en röd flicka som kan dingla på benen. Har även en fyrklöver i ett halsband jag kan byta med!

Upptäckte att just nu är det många som har Berlockarmband i sina kollektioner. Tex,

  • Louis Vuitton - Guld eller silver (mestadels guld)
  • Juicy Couture - Blandat 300 - 470 kr för en berlock
  • Thomas Sabo – Silver 200-700 kr för en berlock


snowman LV
Snowman från Louis Vuttion


Tomas Sabo charm club

Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: k

DET HETER JU BATSMAN!!! va faaan!
och dessutom alskar jag dig med!

2006-10-07 @ 01:51:00

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0