Alexandras inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest i Kantorn hos Alexandra. Vi var ett litet tappert gäng som hade begett oss dit. Det första som sågs i vardagsrummet var den fina lilla statyn som numera enligt mig heter Ståndis (Bilder finns nedan). Alex var väldigt full och smet in i ett rum med sin granne, även "Bettan" och "Silvia" framkom vid vissa tillfällen. Eric fick dricka en drinka som var ganska stark, kanske 40 cl sprit. En diskussion uppkom hur en man med 2 eller fler snoppar har sex och hurvida han kan kissa samtidigt som han har sex. I grannens lägenhet hade de sångtävling med Singalong eller vad playstation programmet heter. En mycket trevlig kväll med "I röven" spelet eller kanske ska kalla det "Faaan Christofer"-spelet istället numera.


Alex och Ståndis

Jag, Elin och Eric begav oss hemmåt mot Rackarberget vid 00.30. Vid 01.39 ringde Pontus och sade att han inte pallade komma till mig. Då upptäckte jag världens största spindel precis vid mitt huvud. Klarade verkligen inte av det just då. Ringde mamma i panik vid 01.48. Hon lugnade mig och jag lyckades döda spindeln. Pratade med mamma i 8 minuter. Sen lägger jag på och går och lägger mig i soffan. Mobilen ringer, det är Pontus och han frågar vad min portkod är. Han stod nedanför min dörr kl. 02.00 i ösregn och åskväder. Lite rörd blev jag trots allt kan jag erkänna. Tillbringade några väldigt mysiga timmar hos mig. Han gick vid 04.15. Sen somnade jag vid 04.32.



Idag vaknade jag 12.20 av att mamma ringde. Då sov jag fortfarande och kunde inte prata. När jag vaknade sedan var kl 14.58. Jag vaknade alltså kl 15.00. HELT sjukt. Har nog aldrig sovit såhär länge. Sjukt vad jag är sliten!

Tänker på dig!
Tjao

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0