Stockholms shopping... igen!!!

Då var bidraget inne på kontot... lagom till Stockholms trippen! Jag som har letat efter en väska länge, hittade ÄNTLIGEN en idag. Blev dock inte DKNY väskan som jag hade trott.

väskan, minibild!

  • Mörkbrun väska med lång rem, Furla
  • Röd mp3 spelare, Elgiganten
  • 2 dvd filmer (Kopps och Jackie Brown), Elgiganten
  • Klocka i olika färger, Urban Outfitters
  • Vita och guldrandiga pyjamasbyxor, Massimo Dutti (Favoritaffär i Stockholm)
  • Guld randigt linne, Massimo Dutti
  • Svarta trosor med rosa hjärtan, Honeydew (köpta på Urban Outfitters)
  • Chanel lack i färgen Ballerina, Åhléns City
  • Långt silvirgt halsband med en stor kula, Åhléns City

Tipp topp på trippen:

  • I love Massimo Dutti!
  • Urban Outfitters var väldigt underbart. Okej, kläderna var dyrare. Men en affär man alltid kan hitta något roligt. Bra att hitta roliga julklappar!
  • Hittade äntligen en väska, jätte trevlig personal på Romani på Biblioteksgatan
  • Finns många roliga småresturanger mellan Åhléns City och Centralen
  • Tips, Massimo Dutti har underbara soft/sov/underklädes plagg

Ps. på bilden med klockan så bjuder jag på ett fotografi från Gotland, på mig och min bror från vi var små


/Katarina


Kommentarer
Postat av: Zanna

Man tackar, man tackar

2006-11-24 @ 22:35:36
URL: http://enoksson.blogg.se
Postat av: Ida

Hej Katta

2006-11-24 @ 22:41:33
Postat av: carro

Jess flitig ska man vara så man får pengar !:D Snygg väska!

2006-11-25 @ 13:04:58
URL: http://lovelyC.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0