Sorry...

Förlåt alla läsare för att jag inte bloggat något idag. Jag har varit i skolan sedan 9.15 och är fortfarande kvar här. Har gjort laborationer HELA dagen. Är helt slut eftersom jag satt uppe till 02.30 inatt och tentapluggade. Men nu är jag klar med min riskanalys inför morgondagen och ska ta min gula, fula cykel och trampa hemmåt! Ska bli väldigt gott med mat. Längtar till söndag kväll då vi ska baka pepparkakor och lussebullar hemma hos mig. Mysigt med första advent!
Om det är någon som vill vara med är det bara att ringa!



/
Katarina, trött som en sengångare och hungrig som en humla

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad jobbigt det är när man har mkt i skolan!

2006-11-30 @ 17:51:23
URL: http://whosdelicious.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0