Malmö på G...

Idag är det Malmö som står på schemat. Jag och mamma ska in till stan och mysa runt lite. Köpa julklapp till pappa och lite annat roligt. Sen hade jag tänkt fika med Karro, men hon kom ju hem kl 10.00 imorse efter en (som det verkar) vild natt i Köpenhamn. Får se om Karro orkar ta sig in till stan och fika med mig?! Sen idag kanske det blir spökrunda med Anna och Anna vid långa rundan. Anna hade tydligen hittat ett hus som verkade mystiskt. Sen ikväll ska jag mysa med familjen, äta bakad potatis och kolla på Pingvinresan. Oj, jag älskar att vara hemma i Skåne hos mamma och pappa!


skanör falsterbo




/Katarina

Kommentarer
Postat av: Natalia

oj vad avundjuk jag blir på dig.. Vill också mysa runt i Malmö idag! Trött på plugga, vilket heltidsjobb det är.

2006-11-18 @ 13:24:45
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0