Helkväll med bastu, ölspel och nationsutgång

Bastuförfesten

  • Cyklade med Eric till Ada vid 18.30
  • Bastnings tjohejsan med Karro, Alex, Ada, Ebba, Eric och Christofer (Bild 1,3 & 10)
  • Eric och Alex bråkar i duschen (Bild 2)
  • Alla bränner läpparna på sina varma burkar och glas
  • Eric häller "vatten" på agreggatet och det STINKER bränd öl
  • Eric blir sminkad av Alex som smetar på MYCKET mascara och Eric blir väldigt missnöjd (Bild 4-5)
  • Christofer berättar hur det gick till när han tog sönder Adas dator
  • Christofer sitter med en giraff i knät som helt plötsligt är sönder (Bild 6)
  • Vi alla börjar nog bli lite småfulla!!!
  • Vi spelar Ölspelet (Bild 7)
  • Jag ringer Fredric
  • Jag övertalar Alex och Eric att sticka till Stocken (Sthlms)



Stocken

  • Jag och Alex beställer in en flaska vin
  • Jag dricker inget vin (en viss reflex känns av)
  • Jag får för mig att jag ska ha efterfest
  • Vi träffar faddrar
  • Sätter oss i skinnsofforna på andra våningen
  • Alex sitter på Eric av någon anledning (som ni kan se på bilden)
  • I fyllans värsta tid smiter jag ner och hämtar ut min jacka
  • Cyklar hem utan att säga något till Alex eller Eric


Hemma

  • Äter kotlett med ris och tomatsås
  • Drömmer SJUKA drömmar om människor som slår mig och kommer in genom min balkongdörr
Lite mindre bilder denna gång pga censurering av bastubilderna

/Katarina

Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Ser ut som en farlig kväll... :)

2006-11-24 @ 15:47:30
URL: http://fridaengstrom.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0