Gårkvällens fylla

Oj, vad jag gillar när vi går ut "hela gänget". Vi har så kul tillsammans. Vi var riktigt många hos Eric igår på förfest. Jag, Karro, Alex, Eric, Helene, Christofer, Ebba, Ada, Sarah, Karin, Linnea och Filip.
Skriver i punktform (= lättare att läsa).


Kvällens händelser:
Vill varna känsliga läsare att snoppar och barn finns inskrivna i denna text!

  • När jag kommer är hetaste samtalsämnet Morsan (36-åring i klassen som har tre barn och aldrig jobbat i sitt liv) hurvida hon vill bli läkare eller inte.
  • Nästa samtalsämne är att det finns två i klassen som är gifta. INGEN kan komma på vem den andra är (den första är Morsan)
  • Ada kommer in med en film i handen, "Kärlekens Mirakel" (om hur ett foster utvecklas stadie till stadie). Den hade Eric fått av sin flickvän Louise. Jag kopplar direkt att det var en hint till Eric, han ska bli pappa! Eric håller inte riktigt med, och det var en lång diskussion kan jag lova!!!
  • Samtalsämne nummer fyra är snoppar (då lämnar alla killar köket och går till Erics rum). Hurvida man kan ha två snoppar, hur stor Fredrik har, hur liten världens minsta är, om han som har världens minsta snopp är omskuren och vem som kallas "Falukorvs stumpen". Dessutom kommer vi fram till att istortsett alla är kåta.
  • Jag och Karro var sugna på att lämna, så vi tvingade alla att gå (nästintill). Vilket jag gjorde med Eric och Alex förra torsdagen också. Börjar bli en vana.
  • Snerikes är bra med folk. Inte för mycket, inte för lite!
  • Eric är väldigt full. Han juckar på både mig och Karro. Han leker kanin och bara är allmänt full. Okej, det var roligt!
  • Karro hittar en kille, hur söt som helst (inte sex för er som undrar)
  • Jag tröttnar och drar hem och duschar och sen vidare till Fredrik (gammal vana som kommit tillbaka).
  • Alex blir utslängd eftersom hon är riktigt full (enligt rykten, stämmer det Alex?)
  • Väl hemma hos Fredrik blir jag telefonterroriserad av Challe (Två killar som vill ha mig, YES! (ironiskt för er som inte förstod))
  • Fredrik berättar för mig att jag inte får Blanka fler tentor eftersom det bara är juristerna som gör sådant, "inte vi medicinare"!
  • Alex fylleringer Fredrik och inser att jag ligger i hans säng, vilken hon tycker är HUR kul som helst!

Slutresultatet blir:
Jag skulle egentligen suttit hemma och pluggat. Men fick inget ut av det och festprinsessa som jag faktiskt är drar jag istället ut och festar. TUR, riktigt trevlig förfest, många som stack ut, kul på Snerikes och slutet gott. Skönt att fått tillbaka Fredrik vanan.


/Katarina, trött men relativt pigg efter gårdagen

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha. Definitivt inte sex! Killen var ju typ dvärg.

2006-11-29 @ 15:30:25
Postat av: Anonym

jgtyer7d7gtdfr

2007-01-07 @ 18:48:36

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0