Älsklings Anna...

Anna är uppe och allt är underbart bra. Hade sjukt (eller lite FÖR) kul igår. Underbart kul i Sthlm och trevligt igår hos P, förutom att jag deckade uppe i hans säng och lämnade Anna själv med fem killar hon aldrig träffat förr varav en (P's bror, J) raggade på henne trots att hans flickvän sov en våning upp. Jag vet inte hur jag hade det eftersom jag var deckad men Anna sa att det var trevligt!


På kvällen käkade vi sushi och drack säkerligen tre flaskor vin (BiB- effekten åter igen).



Kl. 13.57
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag var och lämnade Anna på stationen och sen köpte jag tvål och ett blankt kollegieblock så att jag kan rita molekylstrukturer och göra memori med trivialnamn. Nu ska jag käka pyttipanna och kolla på tv.





Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0