Allt vi är värda!

De två senaste veckorna har nog varit de deppigaste sedan jag flyttade till Uppsala. Inte bara för min del utav för i stort sett alla. Okej, Karro fick VG på tentan (Grattis, honey!) vilket var ett glatt besked men allt har varit skit i övrigt. Kan säga att vi alla är värda en rolig helg och ett LÅNGT jullov. Karro ska hem i helgen och få en kram av sin mamma. Ida kommer hit i helgen så vi ska mysa runt, åka till Stockholm och lite annat. Therese, vet jag faktiskt inte riktigt, men hon åker väl hem!

Idag fick jag mitt första nummer av Forskning & Framsteg. Okej, jag är en nörd. Jag har inte beställt den sjäv utan får den när man är medlem i Sif.
 
forskning o framsteg




/Katarina

Kommentarer
Postat av: carro

Tack, roligt att du gillar den !:D

2006-11-23 @ 00:08:01
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Natalia

Forskning och framsteg är ju inte nördigt Katta. Ska själv ta och läsa några nr när jag kommer hem till pappa i Jul ;)

2006-11-23 @ 15:33:10
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: Karro

Ja, jag behöver många kramar just nu.

2006-11-23 @ 15:56:34

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0