Avresa

Om cirka 1 timme ska vi åka till Sturup = JAG SKA TILL STOCKHOLM!

Min absoluta favorit stad. Håller på att packa nu.

- 3 korta kjolar
- Ett par marinblå shorts
- Vitt långt linne
- Vit T-shirt
- Två ljusa toppar
- Mönstrad Fred Perry tröja
- Mina ljusgula loafers
- Guldiga ballerinorna
- Mina vita, sköna Henryi Lloyd skor
- En massa annat!!!!

Oj, jag längtar. Fast shopping blir det inte förrän på måndag. Min lön kommer nämligen då.




Delar av kläder jag packar med mig

Nu kommer jag inte skriva förrän på onsdag och då kommer en hel STOCKHOLMSrapport.

Kommentarer
Postat av: Hildergarn

I´m from Panama, and i just saw your blog and it´s interesting. keep blogging. Greetings.

2006-07-27 @ 09:25:00
URL: http://www.atrozfera.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0