Trött på Fuglesang

Nu är jag trött på alla skriverier om Fuglesang & kompani. Ja, nu är första svensken i rymden och ja, han ahr väntat 14 och ja, har är en otroligt duktig, tålmodig och smart människa. Men jag pallar inte bry mig. Om hade fått fram bevis på att månlandningen är en bluff eller att det finns bakterier på mars eller att Pluto har en minimal djungel eller något roligt. Men att, Fuglesang nu officiellt sagt "God morgon Universum!" eller att han får klä på sig i HELA 4 timmar orkar jag inte läsa om. Och jo, jag är tvungen (inte att läsa men se) för det finns ÖVERALLT!




/Katarina, mätt och rund som en boll

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Är det inte intressant att läsa om något som faktiskt är vetenskapligt och lärorikt och hjälper människan att utvecklas? Till skillnad från vad prinsessan har på sig eller vad för trosor Britney Spears hade eller inte hade på sig?

2006-12-12 @ 21:17:49
Postat av: katarina

Torbjörn: Jo, visst är det intressant att läsa om sådant. För det första läser jag hellre om det i Forskning & framsteg (som jag prenumererar på), men visst kan jag läsa om det in andra tidningar också. Men det är inte sådant de skriver om. De skriver om HUR länge han ska promenera, vad han ska äta, hur lång tid det tar att klä på sig, vad de lyssnar på för musik och vad han säger när han vaknar upp... Sådant är jag trött på. Jag tror du missförstod mitt inlägg eller ville kanske inte förstå det :)

2006-12-12 @ 21:33:51
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Anonym

Då får vi väl hoppas på att du ådstakommer något stort i livet då...

2006-12-12 @ 21:56:39
Postat av: Katarina

Anonym: Klart jag hoppas på något stort i livet. Därför jag valde att läsa biomedicin. På så sätt kan man ivarjefall FÖRSÖKA hjälpa andra, om det så är huvudverk, diareé eller AIDS. Sen tänker jag ofta på mina nära och kära, berättar ofta för tex min mamma hur underbar hon är. Sen brukar jag vid vissa tillfällen skänka en liten slant till fonder eftersom jag har nära och kära som är mycket sjuka. Jag är inte världsbäst och är inte världensgodaste, men jag försöker vara givmild!
Vad gör du i livet för att hjälpa andra? :)

2006-12-12 @ 22:37:43
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0