Smask, som jag längtar.......

Nu ska jag till affären och köpa ägg och mjök för jag ska steka PANNKAKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska jag, Karro, Therese och Filip till Stocken vid 20 och beställa in lite vin (en falska kostar ENDAST 80 kr innan 21) och snacka och sen är det ju släpp!!!

Upt 2006-12-07 18:39
Nu har jag varit och köpt mjölk och ägg. Så nu ska jag göra pannkakor. Gör de lite nyttigare genom att ha i hälften rågmjöl. Mums, nu ska jag smaska.

ägg o skål
Min rosa Rosti skål från Duka och min Ittala balongvisp som är Underbar (med stort U)



/Katarina, är supersugen på pannkakor


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan det vara undertecknad som gjort dig sugen på pannkakor?...*sorry*..
Tack för titten på min blogg..

2006-12-07 @ 18:35:59
URL: http://enmassatrams.blogg.se
Postat av: Catrin

Jag lyxade själv till det med pannkakor häromdagen =) men dock inga nyttighetslyx som du haha =) Cool "bunke" från DUKA btw!

2006-12-07 @ 19:24:02
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0