plugg, promenad och utgång

Jaha, idag är det en LÅNG dag. Jag sov HUR länge som helst. Så nu MÅSTE jag plugga. Ska sätta mig och läsa lite i Shore och sen blir det promenix till mormor o morfar. Ikväll blir det väl antagligen utgång till Slagt Huset om man kommer in, annars får man väl bege sog till Tunneln. Som jag inte riktigt är sugen på!

Har även avverkat en del telefonsamtal. Lödde-Karro, Natalia, Anna, Anna och farfar. Måste ringa lite fler sen, men nu MÅSTE jag läsa. Har tenta den 12 jan. Förresten rapport om kyrkbesöket igår kommer. Hände trevliga saker!



/Katarina, torr om läpparna

Kommentarer
Postat av: KARRO

jag dejtar vollhardt stenhårt just nu! woohoo. he's the king.

2006-12-25 @ 15:03:39

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0