Opps!

Sitter fortfarande på skolan, ska dra hem nu och käka lite mat och sen sätta mig och tentaplugga direkt. Kul att gör det på en fredags kväll när kompisarna ska FEST eller umgås eller något. Men imorgon efter tentan gäller det. Systemet. H&m och försöka få tag i dagens erbjudande och sen TENTAFEST hos mig.

Kom på att jag glömt öppna min presentkalender. Känns ju inte som december när det inte är snö i Uppsala! Måste skynda mig hem och öppna mammas lilla present. I'll be back!



/Katarina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag funderar på att plugga i Uppsala. Vad tycker du om staden?
Priser på boende?

Snygg blogg du har, hittade den när jag sökte på massa grejs angående uppsala.

2006-12-01 @ 16:26:25

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0