Nytt i alla läger!

Nu är mycket nytt och fräscht i min lägenhet. För att erkänna var det lite ingrott innan. Pluggat konstant (nästan) i 2 veckor och inte varit hemma. Inte haft tid att städa, diska och hålla på. Idag blev jag ju sjuk så jag passade på att mysa runt lite i mina nya rosa mjukisbyxor från H&M och städa och rensa. Blev en omöblering också.



En bokhylla flyttades från hallen och den andra vändes så det blev en avskiljningvägg mot soffan. På baksidan av hyllorna satte jag upp skinande stjärnor som pappa har köpt till mig på Ikea. Lådorna med vantar och mössor som stod i bokhyllan i hallen fick flyttas upp PÅ hatthyllan. Sen tittade jag på Sunes sommar och Donnie Darko (toppen film!) och sen rensade jag mormors sygrejer och diskade sylådorna.

Sorry att bilderna från lägenheten är dåliga. Ska ta bättre en dag då det är färdig städat och bättre ljus!


/Katarina, ska sy knapp i smokingkavajen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0