Musik för mina tinnitusöron

Hela kvällen har jag haft pip i mina öron, men nu har jag tillåtit mig själv att spela lite musik. Såklart blev det James Morrison. Hans röst är underbar och jag ryser när jag hör hans musik, UNDERBART!

You give me something, Better man och Wonderful world är favoriter
Spelade även lite Linda Sundblad med Oh Father. Den är skön!


Kan inte hålla mig längre, ska titta på Notting Hill, dricka smoothie och gotta mig i mina sköna lakan med egyptisk bomull!


Förresten, varför vet inte folk uppåt landet vad Gump är? Vad är ert problem ni insöade människor (Karro)?!



/Katarina, frusen om fossingarna

Kommentarer
Postat av: carro

Tack så mycket ! :D

2006-12-16 @ 00:22:18
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag VET vad gump ÄR. men det är bara ni efterblivna skåningar som använder det. :)
GASK IKVÄLL!!! :D

2006-12-16 @ 11:06:39
Postat av: Moa

den låten e jättefin :)

2006-12-16 @ 15:16:35
URL: http://gunke.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0