Motgång + motgång = ?

Alla mina senate inlägg har handlat om Tenta. Så även detta. Jag kuggade NOG hela denna tenta......

Vad ska jag göra för att bli glad igen? Allt i mitt liv den senaste tiden har varit motgångar. Ser inget ljus i tunneln! Ikväll blir det tentafest hos mig (kul när jag kuggat). Så då blir det att dränka sorgerna i alkohol. Lika bra det eller?

Hur vet man NÄR man ska hoppa av? Älskar Uppsala och kommer att bo kvar vad som än händer. Letar ny utbildning................. Tips?



/Katarina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumms... har inte pratat på länge, så jag visste inte att allt var dåligt... ring när som! Älskar dig! puss

2006-12-02 @ 19:21:10
Postat av: Natalia

Håll ut! Några misslyckade är inte en undergång. Här har jag failat på en hel del. Det gäller att ta det nästa gång och man får ju några chanser på sig! Vet precis hur det känns. Enligt de äldre här är det inget ovanligt att allt går åt skogen i ettan men bra i tvåan. 20 dagar kvar tills jag kommer hem! Då ska vi prata mer.. kramar natalia

2006-12-02 @ 19:51:16
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0