Köpenhamn igår

Igår var det årets tur att åka på den traditionella Köpenhamnsturen med familjen. Mer gå omrikng än handla. Vi började med att handla öl, vin och ja mamma köpte Sherry av någon märklig anledning. Sen körde vi in till Köpenhamn och gick där. Blev lite smått och gott till lägenheten. Hittade julklapp till Lödde-Karro och Natalia. Sen gick vi på resturang och åt. Jag blev så fruktansvärt mätt och fick så ont i magen att när vi kom hem sen fick jag slänga mig i sängen för att jag inte kunde gå. Räkcocktail, bakadpotatis med kalvfilé och till efterätt cremé brulée. Ojojoj, jag har faktiskt fortfarande ont i magen!
Något som danskarna var bättre på än stockholmarna var pyntning. Hela Köpenhamn var INDRÄNKT i lampor. Hotellet var otroligt fint (finns bild) med karusell och stora leksaker upp på fasaden!


Hotellet med karusell och leksaker, sen familjen och sista LAMPOR



- Rosa rutig kökshanduk
- Två rosa diskborstar
- Silverkulor och vaniljsocker
- Vitt fat att lägga tekulan på
- Grytunderlägg
- Krok till köket
- Linjal och lite annat till tentaplugget
- Sidenband och annat smått och gott


Upt 2006-12-23 23:39
Jag fann lite fler grejer som jag inhandlade i Köpenhamn i torsdags. Här kommer uppdateringen!

Snökula + en flaska bubbel till nyår + en flaska martini till Ada



/Katarina, har bråttom till bussen nu

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0