Information Uppsala

Sandra frågade efter hur studetstaden Uppsala var. Har inte tid att skriva ett långt inlägg om detta (som jag skulle kunna göra) just nu eftersom jag sitter och tentapluggar. Men jag lovar att det kommer på söndag!

Då ska jag berätta om nationer, uteliv, nollning, plugg, bostäder, staden i sig med mera. Allt som kan vara bra att veta när man ska flytta hit. Jag måste ju vara bäst på det, flyttade ju 70 mil hemifrån för att plugga i Uppsala! Välkommen åter.

Sandra för att snabbt svara på din fråga så är Uppsala super. Jag älskar det, varje gång jag åker hem till Skåne längtar jag tillbaka.

För att svara på Lisas fråga angående Woolrich jackan. Den kostar 5995 kr på Ohlséns i Malmö. Men går att hitta billigare på internet, tex Bubbleroom. Det finns två olika modeller en Unisex och en tjejmodell. Unisex jackan är den som är den klassiska och den som jag har. Tjejjackan är lite mer figursydd, kortare och inte lika många fickor. Dessutom är tjejjackan 500 kr billigare. De har herrstorlekar på Ohlséns herr som ligger precis bredvid Factory på Gustaf adolfs torg i Malmö.



/Katarina, glad Uppsala student som just nu är trött på plugg, men imorgon smäller det!!!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0