Garderobs rensning

När jag kom i tisdags och skulle packa in mina kläder i garderoben upptäckte jag att min kära syster hade varit där och slängt in en massa kläder. Jaha, då var det ju bara att rensa. Fick precis ett fnatt och bestämde mig för att rensa! Blev tre FYLLDA kassar med kläder till myrorna. Både kläder från mig och min syster. Dessutom fann jag lite roliga saker från min syster, tex en tjock stickad mörkblå kofta från Ralph Lauren som var PRECIS vad jag behövde. Så på väg hem till Uppsala blir det ännu mer packning (alltså 50 kg totalt) än jag tog ner! Hitatde även farmors minkbolero i min garderob. Måste lämna tillbaka den imorgon, vill INTE!



När jag skulle gå in i mammas garderob för att leta reda på mina julklappar (som en 5-åring) så fann jag en häftig jacka/kavaj grej som tydligen varit mormors. Kan kanske vara snygg till min svarta tubklänning. Fick ivf ta den, var ju tvungen att fråga mamma (snäll som jag är).




/Katarina, ska ner och fotografera mammas gran

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0