Första listan någonsin

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta tights, mörkgrå klänning, mörkblå stickad kofta och ett brett brunt skärp i midjan
Vad använder du just nu för skor: Har endast strumpor nu, men tiigare idag använde jag mina stövlar
Favoritfärg på kläder: Svarta kläder finns de flest av i min garderob men andra skulle nog säga rosa.

Senaste person som
Sov i din säng:
Min syster
Du pratade med: Jag sade precis "gå ut" till min bror. Senaste konversationen var med mamma
Du gick på bio med: Karolina R A
Du gick på stan med: Shoppade: Mamma, GICK på stan: Seb
Skällde på dig: Mamma

Senaste
Låt du hörde:
 By heart - Someone to die for
Film du såg: Monsters Inc.
Mat du åt: Silltallrik, en fralla och tre kiwi
Kram: Min syster
Puss: Seb
Festande: 25 dec i Malmö
Vindrickande och barhäng: 27 dec på Lilla torg
Känslan: Trötthet, sorg, glädje och längtan (vet inte vilken som var SENAST)
Ilska: När min mamma tror att jag är egoistisk (händer hela tiden)
Resa: En dag i Köpenhamn den 21 dec
Glädje: När jag insåg att jag faktiskt älskar Seb och att jag alltid gjort
Dröm: Att min bror frågade mig om vilken bulle från bageriet jag ville ha
Boken du läste: Gossip girl (senaste utgivna)
Personen du träffade: Min bror (var ju precis i mitt rum)
Personen du pratade i telefon med: Pappa ringde till mammas mobil och jag svarade
Personen du fick sms av: Seb
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag hatar korv speciellt från 7-11 eller Statoil
Gången du var utomhus: För någon timme sedan då jag klev ur bilen och gick in till huset
Gången du sov: Fr. 00.30 - 11.00 igår natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Den 24 dec (pappa har varit bortrest)
Saken du köpte:
Handsfree till mobilen

Om dig

Namn: Katarina
Ålder: 18
Smeknamn: Katta, Kattis är väl de vanligaste annars har jag blivit kallad för Stenhus och Oxen
Syskon: Två
Sysselsättning: Studerar på Uppsala Universitet.
Bra egenskaper: Glad, trogen, envis, festis och givmild
Dåliga egenskaper: Envis, trött, festis och kan ändra mig ganska snabbt och byta spår HELT
Utbildning: Blir Biomedicinare om 7 terminer
Hårfärg: Blont som går lite mer mot mörkt
Ögonfärg: Gröna (hade knallblå som liten)
Skostorlek: 39



/Katarina, stolt listägare

Kommentarer
Postat av: KARRO

NEU JAHR! Jag längtar.
Woohoo. Har köpt jeans idag! Jag är riktigt NÖJD. Och jag har inte dejtat Vollhardt mycket alls. Funderar på att dumpa honom snart. Han går på mina nerver. :) PUSS

2006-12-29 @ 17:34:26

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0