fondue, rosa bubbel och sorg

Träffade mina bästa gamla klasskompisar från gymnasiet på Elysée i Malmö. Vi käkade fondue och bara höll på att spricka av mat och värmeslag. Hur gott som helst! Sedan begav vi oss till Lilla torg för att dricka lite drinkar. Vi satte oss på Röda kran (GÅ dit, hur mysigt som helst) och jag tog ett glas rosa bubbel (NyårsTIPS!). Efter ett tag begav jag mig hem till Sebastian för att prata gamla goda tider och tömma två flaskor vitt vin. Missade sista bussen hem. Sov där och sen vid lunch tog jag bussen hem tillsammans med min bror som hade varit och klippt sig på Hair Point (Östergatan, nära Tunneln).


Kajsa, Karro o Natalia på Röda kran på Lilla torg

Resultat: Jag hade supermysigt med tjejerna och det var HUR kul som helst att snacka om gamla minnen m.m Ska försöka träffa dem en gång till innan jag åker hem. Dessutom har jag insett att livet är för kort för att slösas bort på människor som tycker synd om och människor som är jobbiga! Det var trevligt hos Sebastian och jag insåg att jag saknat honom väldigt mycket men att jag försträngt det VÄLDIGT mycket. Vet inte riktigt vad som händer på den fronten nu, men jag älskar honom och har gjort det nu i stortsett sedan jag träffade honom för ungefär 1,5 år sedan. Jag bor i Uppsala och han i Malmö... det är 70 mil! Ähhh, livet har sin gång och man få se vad som händer på vägen. Han åker till Österrike im och jag åker tillbaka till Uppsala på söndag. Ska dock försöka träffa hans mamma eftersom hon är övergullig!

Det har hänt en väldigt hemsk grej, så min syster kastade sig på ett plan till Sverige och Malmö. Så hon har precis anlänt! Livet är inte alltid en dans på rosor.



/Katarina, är trött, förvirrad, fruktansvärt ledsen (för ngnannans skull) och hungrig

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0