Flykt från Uppsala och hemlis

Min stora Mulberry bag är FYLLD till bredden och jag har även fyllt en bag med skor och studielitteratur. Detta ska jag släpa från lägenheten, till skolan och vidare till tåget. Får nog bli taxi till skolan för jag har även min handväska OCH min datorväska. GUUUD vad jag ska stånka. 
Byter tåg i Stockholm och då ska jag stånka på alla mina grejer en våning ner också.... ojoj!


Igår fick jag reda på att min syster hade hittat saken som jag bett att få låna av henne. Så den får jag imorgon. Passar perfekt till min jacka. Ni får hålla er till på onsdag!



/Katarina, har fortfarande tinnitus och ska nu lägga sig i sängen och mysa

Kommentarer
Postat av: Charlotte

SÅg att du kommenterat ang "min anonyma kommentar" PÅ Felicias blogg, så jag svarar här! Att kommentaren blev anonym berodde på att jag bloggade på lunchen och på jobbet är inte mitt nick sparat som det är hemma, att jag inte skrev kommentaren igen som du sååå smart påpekade beror helt enkelt på att Felicia har på moderering av sina kommentarer och man kan därmed inte se dom innan dom publiceras av henne, när min kommentar publicerades, skrevs oxå inlägget av Felicia! Så nu vet du det i och med att du verkade bry dej så mkt!

2006-12-18 @ 21:04:07
URL: http://barnliv.blogspot.com
Postat av: Natalia

ooo.. nu ska du få åka hem! själv måste jag vänta två dagar till. Men sedan kommer jag också till Malmö. Var och julshoppade idag, mest åt mig själv. Katta, jag har ett problem. Har förälskat mig i ett par svarta låga stövlar. Har redan köpt samma modell med klack.. Vad ska jag göra. Jag är kär. Eller hur borde jag köpa dem? Skor är ju bara att ha! kramar

2006-12-19 @ 20:59:12
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0