Dagens underverk

Idag har jag haft en riktigt bra dag och den lär nog bara bli bättre.

Jag började dagen med att stiga upp tidigt och gå på en 3 timmar lång föreläsning där Uno bara stod och gjorde en massa långa mekanismer som vi inte ska kunna till tentan. Sen käkade jag crepé till lunch och hade min laborations uppföljning (munta). Gick bra, klarade den!

Sen gick jag och tränade. Träffade Karro & Therese på vägen dit och de sa att det inte var så mycket folk (SKÖNT!). Jag med min astma har sjukt svårt att springa. Springer 3 minuter och sen är jag helst slut. Idag sprang jag 10 min på samma gång och sen 7 minuter på samma gång igen. SJUKT imponerad av mig själv! Gav mig en kick att ge fullt ös på gymmet, så nu har jag dubbla armar och hårda ben. Som jag vill att det ska vara. Magen hänger dock fortfarande.

Om en och en halv timme kommer Ebba, Christofer, Karro, Sarah, Helené och Eric. Vi ska laga mat, äta och ha Gasquemöte. Sen kommer lite mer folk, så blir det förfest och sen ska vi på 04 släppet på Snerkan.

En riktigt trevlig Lucia hoppas jag att ni har haft!



/Katarina, riktigt bra humör och ikväll blir det Campari

Kommentarer
Postat av: Nadja

bra dagar är underbart

2006-12-13 @ 22:44:33
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

Vilken trevlig dag! Hoppas att du hade kul på kvällen också. Jag tränade också igår, och skall försöka hinna en gång till denna veckan. Hur ofta tränar du?

2006-12-14 @ 10:45:15
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: Katarina

Har så mycket roligt att skriva och så många bilder att ladda upp! Kan inte logga in, blir GALEN!!!

2006-12-14 @ 12:52:24
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0