Dagens i-landsproblem från Uppsala

Under min tjuvtitt på H&M's vårnyheter hittade jag dessa tre sötingar. Jag är ju förtrollad av scarfar och dessa gjorde min stund mycket magisk. Vill ha alla, men ska vänta lite och tänka efter. Har en liknande rosa redan, grönt använder jag ALDRIG men den beiga var väldigt fräsch. Då kom jag på att jag har en superfin Burberry scarf i siden som är åt beige ju.
Ska jag köpa den beiga? Ska jag strunta i alla? Ska jag köpa grönt trots att jag inte är förtjust i grönt?
Dagens i-landsproblem är här...........

scarfs grönsvarsf beigesvarfs rosa
Var tvungen att slå i lexikon för att få rätta formen på scarfar



/Katarina, fundersam

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jeans till salu, kolla in min blogg!

2006-12-09 @ 15:33:57
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Modebladet

Åh, vilka snygga scarfar! Själv tycker jag att du ska satsa på den beiga! =)

2006-12-09 @ 15:41:15
URL: http://modebladet.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0