Dagen då allt förändrades...

Idag var det tänkt att jag, Karro o Therese skulle julbaka men det blev inte riktigt så! Vi är några stycken som antagligen ska julbaka på onsdag efter labbgrejen i stället.

Jag vaknade tidigt eftersom jag ställt min klocka. Skulle tvätta kl 8.00. Vilket jag absolut INTE orkade. Så jag gick ner vid 9 och tvättade. Sen ringde jag Karro och fick reda på att de skulle plugga på Norrlands kl 13.00. Åkte hemmifrån ett och var på Norrlands 10 minuter senare.
Karro, Emma o Karin var helt inne i plugget och jag fattade verkligen INGENTING. Men det blev bara bättre och bättre! Sådan skillnad nu jämfört med innan. Tack så mycket vänner för att ni står ut med er korkade lilla tjej!
Missade Gray's Anatomi också, men det var det värt. Jag lärde mig otroligt mycket!

Nu har jag precis ätit spaghetti, makrill i tomatsås, bröd med philadelphia och tomat, 2 ägg och svarta oliver. Ohhh, God I LOVE olives!



/Katarina

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0