Bakfull, träningsverk och pizza

Efter gårkvällens bravader är jag för fjärde gången i LIVET bakfull. Fattar inte, jag blir ALDRIG bakfull men nu liksom....

Vaknade 08.55 för att min klocka ringde. Hade tänkt att åka ner till H&M för att köpa en cashmere tröja för 298 kr men jag dog i stortsett av att lyfta mitt huvud från kudden. Så jag somnade om, vaknade lite senare vinglade runt lite och kunde INTE äta något överhuvudtaget. Gick tillbaka till sängen och sov lite, så ringde Karro och väckte mig. Snackade om gårkvällen och hur underbart onödiga killar är. Speciellt de från Usa som inte har lärt sig någon svenska. Jag var faktiskt trevlig och sen tror han att jag HATAR honom. Det är inte normalt. Dessutom har jag träningsverk i HELA kroppen sen gårdagens hårda träning. Jag har även ett MEGA blåmärke på låret eftersom jag gick in i ett bord när jag skulle jaga gårkvällens snyggaste kille.

pizza

Snart kommer Christofer med pepparkaksdeg och coca cola light (jag LÄNGTAR).




/Katarina, håller på att spy pga chilinötsdoften från bordet


Kommentarer
Postat av: carro

vad tufft, visst 'r glasen fina :) Jobbigt att vara bakis.

2006-12-14 @ 14:07:43
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Lena

Det är vad studentlivet gör mot dig. Jag var heller aldrig bakfull förrän jag kom till Uppsala... Din blogg var kul, den är inlagd bland mina favvisar nu... Mer foton! :)

2006-12-14 @ 15:13:44

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0