Äntligen hel igen...

Dagen har varit skit!
Vaknar och är otroligt trött, har huvudvärk. Tar sönder min nya fina Venus rakgrej, blir försenad och cyklar i motvind. Träningen går bra men är allmänt trött och tar inte i förfullt.
Väl efter träningen när jag och Karro ska käka lunch på skolan upptäcker jag att jag glömt min klocka och mina tre guldringar på Stallet (träningscentret). Ringer 118118, de hittar inte numret trots att jag angett namnet, området, adressen OCH namnet på föreningen (Studenthälsan). Springer ner till skolans reception och får tag i numret (super gulliga), ringer och JA någon snäll har lämnat in mina grejer i stallets reception.

Gick ner i källaren med dunkande huvudvärk och feber. Varför har vi seminarium i källaren? Efter seminariuet åkte jag till Stallet och hämtade ut mina smycken och kände mig återigen hel!

Nu ska jag kolla på That´s 70's show och sedan käka oxfilé, potatis och broccoli. Mumsi!


Hel igen!




/Katarina, hungrig med huvudvärk

Kommentarer
Postat av: Mill

Vilken dag! Du får trösta dig med oxfilén!

2006-12-11 @ 17:43:47
URL: http://millssvada.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0